شعر

   دیشب که من رفته بودم مهمونی/معاون مدرسمونو دیدم
    از ترس اینکه گیر و غر شروع شه/نگاهمو از تو چشاش دز دیدم


    یواشکی از گوشه ی چشم اون/تا گوشه راست اتاق خزیدم
    خیال میکردم که منو ندیده/هول شدمو میزو جلوم ندیدم


    پا زدمو خوراکی ها رو ریختم/با خجالت لبامو زود گزیدم
    یهو همه نگاها،برگشت سمت بنده/کاشکی میشد آب بشم یا بشم پرنده


    ناظممونو دیدم برگ توتون میکشه/میون اون هیاهو خط ونشون میکشه
    نمره انظباطو 3 نمره کم میکنم/بزار بیای مدرسه پاتو قلم میکنم


    ناظممون رقیه60-70 سالی داره/جورابای گندشو هر جا میره میاره
    اومد تا با جوراباش زهر چشی بگیره/اما نفهمید که پاش پشت یه چیزی گیره


    یه میز دیگه افتاد مهمونا هو کشیدند/برای حل مشکل مارو جلو کشیدن
    صابخونه ما دو تا رو از خونه بیرون انداخت/من موندمو رقیه با 4تا چشم حیرون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 فروردين 1394برچسب:,

] [ 1:42 ] [ امیرحسین شمسی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه